Ligger Sverige i Iran (lättläst) – ljudbok
David Mohseni
Inläst av Björn Pedersen
ISBN: 9789170537509
Lyssna på ljudboken Ligger Sverige i Iran (lättläst) av David Mohseni inom biografier. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Ligger Sverige i Iran (lättläst)?
Ligger Sverige i Iran (lättläst) läses upp av Björn Pedersen.
Var kan man lyssna på Ligger Sverige i Iran (lättläst)?
Ligger Sverige i Iran (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Björn Pedersen
- Kategori
- Biografier
- ISBN
- 9789170537509
Fler ljudböcker av David Mohseni
Liknande ljudböcker
Eller sjunk i havet
David Mohseni
Den utvalda flickan
Jenny Küttim
Han ägde mig
Leone Milton, Carola Jansson
Er pappas dubbelliv: En sann historia
Andrea Hunter
Gunillas man försvann: En sann historia
Gunilla Söderholm, Ulla-Lene Österholm
De hittade mig täckt i lera - min berättelse om hur jag överlevde tsunamin
Linnéa Vall
Min dotter och mordet i Vetlanda
Görgen Hellman
Inspärrad
Ann Cusack, Joe Cusack, Carol Minto