Ljudbokstoppen
Lätt att läsa. Skalmans rymdraket

Lätt att läsa. Skalmans rymdraket – ljudbok

Sören Axén

Inläst av Frederick Halbout

Längd: 0h 6min

ISBN: 9789178056798

🎙 Mänsklig uppläsare Barn

Lyssna på ljudboken Lätt att läsa. Skalmans rymdraket av Sören Axén inom barn. Speltiden är 6 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
0h 6min
Vid 1,5×
4 min
Vid 2×
3 min
30-minuterspass
cirka 1
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Tillgänglighet i serien (4 delar)

BookBeat4 av 4 delar
Storytel4 av 4 delar

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Lätt att läsa. Skalmans rymdraket?

Lätt att läsa. Skalmans rymdraket läses upp av Frederick Halbout.

Hur lång är ljudboken Lätt att läsa. Skalmans rymdraket?

Speltiden för Lätt att läsa. Skalmans rymdraket är 6 minuter.

Vilken del i serien Bamse lätt att läsa är Lätt att läsa. Skalmans rymdraket?

Lätt att läsa. Skalmans rymdraket är del 8 av 4 i serien Bamse lätt att läsa.

Var kan man lyssna på Lätt att läsa. Skalmans rymdraket?

Lätt att läsa. Skalmans rymdraket finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Frederick Halbout
Speltid
0h 6min
Serie
Bamse lätt att läsa (del 8)
Kategori
Barn
ISBN
9789178056798

Fler ljudböcker av Sören Axén