Ljudbokstoppen
Kristin Lavransdotter - Brudkronan (lättläst)

Kristin Lavransdotter - Brudkronan (lättläst) – ljudbok

Sigrid Undset

Inläst av Lo Tamborini

ISBN: 9789179498290

🎙 Mänsklig uppläsare Klassiker

Lyssna på ljudboken Kristin Lavransdotter - Brudkronan (lättläst) av Sigrid Undset inom klassiker. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Kristin Lavransdotter - Brudkronan (lättläst)?

Kristin Lavransdotter - Brudkronan (lättläst) läses upp av Lo Tamborini.

Var kan man lyssna på Kristin Lavransdotter - Brudkronan (lättläst)?

Kristin Lavransdotter - Brudkronan (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Lo Tamborini
Kategori
Klassiker
ISBN
9789179498290