Ljudbokstoppen
Kort kjol (lättläst)

Kort kjol (lättläst) – ljudbok

Christina Wahldén

Inläst av Helena Gripe

ISBN: 9789179871703

🎙 Mänsklig uppläsare Ungdom

Lyssna på ljudboken Kort kjol (lättläst) av Christina Wahldén inom ungdom. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Kort kjol (lättläst)?

Kort kjol (lättläst) läses upp av Helena Gripe.

Var kan man lyssna på Kort kjol (lättläst)?

Kort kjol (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Helena Gripe
Kategori
Ungdom
ISBN
9789179871703