Ljudbokstoppen
Konsten att må bra – I kropp och själ (lättläst)

Konsten att må bra – I kropp och själ (lättläst) – ljudbok

Anki Tarulinna Johansson

Inläst av Marika Bergström

Längd: 0h 48min

ISBN: 9789188993243

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Konsten att må bra – I kropp och själ (lättläst) av Anki Tarulinna Johansson inom facklitteratur. Speltiden är 48 minuter. Finns hos BookBeat och Storytel — prova gratis.

Uppläsare
Marika Bergström
Speltid
0h 48min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789188993243

Var kan man lyssna?

Boken finns hos 4 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Konsten att må bra – I kropp och själ (lättläst)?

Konsten att må bra – I kropp och själ (lättläst) läses upp av Marika Bergström.

Hur lång är ljudboken Konsten att må bra – I kropp och själ (lättläst)?

Speltiden för Konsten att må bra – I kropp och själ (lättläst) är 48 minuter.

Var kan man lyssna på Konsten att må bra – I kropp och själ (lättläst)?

Konsten att må bra – I kropp och själ (lättläst) finns hos BookBeat och Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h) och Storytel 30 dagar.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen