Klaras vintersorg (lättläst) – ljudbok
Pia HagmarInläst av Therese Jirek
ISBN: 9789188295736
Lyssna på ljudboken Klaras vintersorg (lättläst) av Pia Hagmar inom facklitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Klaras vintersorg (lättläst)?
Klaras vintersorg (lättläst) läses upp av Therese Jirek.
Var kan man lyssna på Klaras vintersorg (lättläst)?
Klaras vintersorg (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Therese Jirek
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188295736