Ljudbokstoppen
Klaras dröm (lättläst)

Klaras dröm (lättläst) – ljudbok

Pia Hagmar

Inläst av Therese Jirek

ISBN: 9789188295729

🎙 Mänsklig uppläsare Barn

Lyssna på ljudboken Klaras dröm (lättläst) av Pia Hagmar inom barn. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Klaras dröm (lättläst)?

Klaras dröm (lättläst) läses upp av Therese Jirek.

Var kan man lyssna på Klaras dröm (lättläst)?

Klaras dröm (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Therese Jirek
Kategori
Barn
ISBN
9789188295729