Ljudbokstoppen
Kattvakten (lättläst)

Kattvakten (lättläst) – ljudbok

Malin Lindroth

Inläst av Camilla Bard

Längd: 0h 51min

ISBN: 9789188993199

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Kattvakten (lättläst) av Malin Lindroth inom facklitteratur. Speltiden är 51 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
0h 51min
Vid 1,5×
34 min
Vid 2×
26 min
30-minuterspass
cirka 2
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Kattvakten (lättläst)?

Kattvakten (lättläst) läses upp av Camilla Bard.

Hur lång är ljudboken Kattvakten (lättläst)?

Speltiden för Kattvakten (lättläst) är 51 minuter.

Var kan man lyssna på Kattvakten (lättläst)?

Kattvakten (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Camilla Bard
Speltid
0h 51min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789188993199