Ljudbokstoppen
Kaffe med rån (lättläst)

Kaffe med rån (lättläst) – ljudbok

Catharina Ingelman-Sundberg

ISBN: 9789170534690

”Kaffe med rån (lättläst)” är en ljudbok inom deckare av Catharina Ingelman-Sundberg. Den är utgiven av LL-förlaget 2025.

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-23
Kategori
Deckare
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
2025
ISBN
9789170534690

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen