Ljudbokstoppen
Jane Eyre (lättläst)

Jane Eyre (lättläst) – ljudbok

Charlotte Brontë

Inläst av Lo Iweborg

Längd: 2h 11min

ISBN: 9789170531569

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Jane Eyre (lättläst) av Charlotte Brontë inom facklitteratur. Speltiden är 2 timmar och 11 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
2h 11min
Vid 1,5×
1 h 27 min
Vid 2×
1 h 6 min
30-minuterspass
cirka 5
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Jane Eyre (lättläst)?

Jane Eyre (lättläst) läses upp av Lo Iweborg.

Hur lång är ljudboken Jane Eyre (lättläst)?

Speltiden för Jane Eyre (lättläst) är 2 timmar och 11 minuter.

Var kan man lyssna på Jane Eyre (lättläst)?

Jane Eyre (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Lo Iweborg
Speltid
2h 11min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170531569