Ljudbokstoppen
Jag och du (lättläst)

Jag och du (lättläst) – ljudbok

Inti Chavez Perez

Inläst av Helena Gripe

ISBN: 9789170537561

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Var kan man lyssna?

Boken finns hos 3 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.

Lyssna på ljudboken Jag och du (lättläst) av Inti Chavez Perez inom facklitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Jag och du (lättläst)?

Jag och du (lättläst) läses upp av Helena Gripe.

Var kan man lyssna på Jag och du (lättläst)?

Jag och du (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Helena Gripe
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170537561