Ljudbokstoppen
Jag känner mig arg (lättläst)

Jag känner mig arg (lättläst) – ljudbok

Ylva Killander

Inläst av Björn Pedersen

Längd: 0h 24min

ISBN: 9789170537196

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Jag känner mig arg (lättläst) av Ylva Killander inom facklitteratur. Speltiden är 24 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
0h 24min
Vid 1,5×
16 min
Vid 2×
12 min
30-minuterspass
cirka 1
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Jag känner mig arg (lättläst)?

Jag känner mig arg (lättläst) läses upp av Björn Pedersen.

Hur lång är ljudboken Jag känner mig arg (lättläst)?

Speltiden för Jag känner mig arg (lättläst) är 24 minuter.

Vilken del i serien Lättläst om känslor är Jag känner mig arg (lättläst)?

Jag känner mig arg (lättläst) är del 3 i serien Lättläst om känslor.

Var kan man lyssna på Jag känner mig arg (lättläst)?

Jag känner mig arg (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Björn Pedersen
Speltid
0h 24min
Serie
Lättläst om känslor (del 3)
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170537196