Ljudbokstoppen
Jag heter Död – 13 skräckhistorier (lättläst)

Jag heter Död – 13 skräckhistorier (lättläst) – ljudbok

Lena Arro

Inläst av Ester Claesson

Längd: 3h 27min

ISBN: 9789170537387

🎙 Mänsklig uppläsare Deckare

Lyssna på ljudboken Jag heter Död – 13 skräckhistorier (lättläst) av Lena Arro inom deckare. Speltiden är 3 timmar och 27 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
3h 27min
Vid 1,5×
2 h 18 min
Vid 2×
1 h 44 min
30-minuterspass
cirka 7
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Jag heter Död – 13 skräckhistorier (lättläst)?

Jag heter Död – 13 skräckhistorier (lättläst) läses upp av Ester Claesson.

Hur lång är ljudboken Jag heter Död – 13 skräckhistorier (lättläst)?

Speltiden för Jag heter Död – 13 skräckhistorier (lättläst) är 3 timmar och 27 minuter.

Vilket förlag har gett ut Jag heter Död – 13 skräckhistorier (lättläst)?

Ljudboken Jag heter Död – 13 skräckhistorier (lättläst) är utgiven av LL-förlaget.

Var kan man lyssna på Jag heter Död – 13 skräckhistorier (lättläst)?

Jag heter Död – 13 skräckhistorier (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Ester Claesson
Speltid
3h 27min
Kategori
Deckare
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
2020
ISBN
9789170537387