Ljudbokstoppen
Isprinsessan (lättläst)

Isprinsessan (lättläst) – ljudbok

Camilla Läckberg

Inläst av Katarina von Wachenfeldt

Längd: 5h 6min

ISBN: 9789170531804

🎙 Mänsklig uppläsare Deckare

Lyssna på ljudboken Isprinsessan (lättläst) av Camilla Läckberg inom deckare. Speltiden är 5 timmar och 6 minuter. Finns hos BookBeat och Storytel — prova gratis.

Uppläsare
Katarina von Wachenfeldt
Speltid
5h 6min
Kategori
Deckare
ISBN
9789170531804

Var kan man lyssna?

Boken finns hos 4 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Isprinsessan (lättläst)?

Isprinsessan (lättläst) läses upp av Katarina von Wachenfeldt.

Hur lång är ljudboken Isprinsessan (lättläst)?

Speltiden för Isprinsessan (lättläst) är 5 timmar och 6 minuter.

Var kan man lyssna på Isprinsessan (lättläst)?

Isprinsessan (lättläst) finns hos BookBeat och Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h) och Storytel 30 dagar.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen