Inte som vanligt (lättläst) – ljudbok
Ann-Charlotte EkenstenInläst av Dan Bratt
Längd: 0h 8min
ISBN: 9789188993434
Lyssna på ljudboken Inte som vanligt (lättläst) av Ann-Charlotte Ekensten inom facklitteratur. Speltiden är 8 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 8min
- Vid 1,5×
- 5 min
- Vid 2×
- 4 min
- 30-minuterspass
- cirka 1
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Inte som vanligt (lättläst)?
Inte som vanligt (lättläst) läses upp av Dan Bratt.
Hur lång är ljudboken Inte som vanligt (lättläst)?
Speltiden för Inte som vanligt (lättläst) är 8 minuter.
Var kan man lyssna på Inte som vanligt (lättläst)?
Inte som vanligt (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Dan Bratt
- Speltid
- 0h 8min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993434
Fler ljudböcker av Ann-Charlotte Ekensten
Liknande ljudböcker
Leva tills jag dör (lättläst)
Ann-Charlotte Ekensten
En särskild dag (lättläst)
Ann-Charlotte Ekensten
Faktaraketen - Årstider
Ann-Charlotte Ekensten
Minifakta om järvar
Ann-Charlotte Ekensten
Livet efter studenten - För dig som gått anpassad skola (lättläst)
Ann-Charlotte Ekensten
Minifakta om djurungar i staden
Ann-Charlotte Ekensten
Marko är stödassistent
Ann-Charlotte Ekensten
Emmas liv - Middag för två
Ann-Charlotte Ekensten