Hemsöborna (lättläst) – ljudbok
August StrindbergInläst av Dodo Parikas
Längd: 2h 13min
ISBN: 9789170534508
”Hemsöborna (lättläst)” är en ljudbok inom facklitteratur av August Strindberg. Inläsningen görs av Dodo Parikas och är 2 timmar och 13 minuter lång. Den är utgiven av LL-förlaget 2020.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
- Uppläsare
- Dodo Parikas
- Speltid
- 2h 13min
- Kategori
- Facklitteratur
- Förlag
- LL-förlaget
- Utgiven
- 2020
- ISBN
- 9789170534508
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 2h 13min
- Vid 1,5×
- 1 h 29 min
- Vid 2×
- 1 h 7 min
- 30-minuterspass
- cirka 5
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.