Hanteringen av odöda (lättläst) – ljudbok
John Ajvide LindqvistInläst av Måns Westling
ISBN: 9789179497187
Lyssna på ljudboken Hanteringen av odöda (lättläst) av John Ajvide Lindqvist inom ungdom. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Hanteringen av odöda (lättläst)?
Hanteringen av odöda (lättläst) läses upp av Måns Westling.
Var kan man lyssna på Hanteringen av odöda (lättläst)?
Hanteringen av odöda (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Måns Westling
- Kategori
- Ungdom
- ISBN
- 9789179497187
Fler ljudböcker av John Ajvide Lindqvist
Liknande ljudböcker
Sommaren 1985
John Ajvide Lindqvist
Skriften i vattnet
John Ajvide Lindqvist
Vänligheten
John Ajvide Lindqvist
Anden i maskinen
John Ajvide Lindqvist
Rummet i jorden
John Ajvide Lindqvist
Låt den rätte komma in
John Ajvide Lindqvist
Lilla stjärna
John Ajvide Lindqvist
Människohamn
John Ajvide Lindqvist