Ljudbokstoppen
Handen (lättläst)

Handen (lättläst) – ljudbok

Henning Mankell

Inläst av Björn Pedersen

Längd: 1h 19min

ISBN: 9789170537080

🎙 Mänsklig uppläsare Deckare Wallander-serien

Lyssna på ljudboken Handen (lättläst) av Henning Mankell inom deckare. Speltiden är 1 timmar och 19 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
1h 19min
Vid 1,5×
53 min
Vid 2×
40 min
30-minuterspass
cirka 3
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Handen (lättläst)?

Handen (lättläst) läses upp av Björn Pedersen.

Hur lång är ljudboken Handen (lättläst)?

Speltiden för Handen (lättläst) är 1 timmar och 19 minuter.

Var kan man lyssna på Handen (lättläst)?

Handen (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Björn Pedersen
Speltid
1h 19min
Kategori
Deckare
ISBN
9789170537080