Ljudbokstoppen
Födelsedagen (lättläst)

Födelsedagen (lättläst) – ljudbok

Marjaneh Bakhtiari

Inläst av Thomas Ekelöf

ISBN: 9789170537844

🎙 Mänsklig uppläsare Skönlitteratur

Lyssna på ljudboken Födelsedagen (lättläst) av Marjaneh Bakhtiari inom skönlitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Födelsedagen (lättläst)?

Födelsedagen (lättläst) läses upp av Thomas Ekelöf.

Vilket förlag har gett ut Födelsedagen (lättläst)?

Ljudboken Födelsedagen (lättläst) är utgiven av LL-förlaget.

Var kan man lyssna på Födelsedagen (lättläst)?

Födelsedagen (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Thomas Ekelöf
Kategori
Skönlitteratur
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
2019
ISBN
9789170537844