Ljudbokstoppen
Färjenäs (lättläst)

Färjenäs (lättläst) – ljudbok

Ann-Marie Ljungberg

Inläst av Martin Halland

Längd: 1h 0min

ISBN: 9789189955837

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Färjenäs (lättläst) av Ann-Marie Ljungberg inom facklitteratur. Speltiden är 1 timmar. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
1h 0min
Vid 1,5×
40 min
Vid 2×
30 min
30-minuterspass
cirka 2
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Färjenäs (lättläst)?

Färjenäs (lättläst) läses upp av Martin Halland.

Hur lång är ljudboken Färjenäs (lättläst)?

Speltiden för Färjenäs (lättläst) är 1 timmar.

Var kan man lyssna på Färjenäs (lättläst)?

Färjenäs (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Martin Halland
Speltid
1h 0min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789189955837