Ljudbokstoppen
Falafelflickorna (lättläst)

Falafelflickorna (lättläst) – ljudbok

Christina Wahldén

Inläst av Hanna Svensson Carlander

ISBN: 9789178254002

🎙 Mänsklig uppläsare Barn

Lyssna på ljudboken Falafelflickorna (lättläst) av Christina Wahldén inom barn. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Falafelflickorna (lättläst)?

Falafelflickorna (lättläst) läses upp av Hanna Svensson Carlander.

Var kan man lyssna på Falafelflickorna (lättläst)?

Falafelflickorna (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Hanna Svensson Carlander
Kategori
Barn
ISBN
9789178254002