Fåglarna och vi (lättläst) – ljudbok
Joar Tiberg
Inläst av Björn Pedersen
Längd: 0h 31min
ISBN: 9789170537462
Lyssna på ljudboken Fåglarna och vi (lättläst) av Joar Tiberg inom facklitteratur. Speltiden är 31 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 31min
- Vid 1,5×
- 21 min
- Vid 2×
- 16 min
- 30-minuterspass
- cirka 2
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Fåglarna och vi (lättläst)?
Fåglarna och vi (lättläst) läses upp av Björn Pedersen.
Hur lång är ljudboken Fåglarna och vi (lättläst)?
Speltiden för Fåglarna och vi (lättläst) är 31 minuter.
Var kan man lyssna på Fåglarna och vi (lättläst)?
Fåglarna och vi (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Björn Pedersen
- Speltid
- 0h 31min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789170537462