Ljudbokstoppen
En helg på landet (lättläst) – omslag till ljudboken av Anna Hansson

En helg på landet (lättläst) – ljudbok

Anna Hansson

Inläst av lina Einarsson

Längd: 0h 21min

3,4 av 5 stjärnor, 5 betyg hos Storytel

5 betyg hos Storytel

🎙 Mänsklig uppläsare Skönlitteratur

”En helg på landet (lättläst)” är en ljudbok inom skönlitteratur av Anna Hansson. Inläsningen görs av lina Einarsson och är 21 minuter lång. Den är utgiven av LL-förlaget 2024.

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

4 tjänster för den här ljudboken.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.

Uppläsare
lina Einarsson
Speltid
0h 21min
Kategori
Skönlitteratur
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
2024
ISBN
9789188993557

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen