En enda risk (lättläst) – ljudbok
Simona AhrnstedtInläst av Thomas Ekelöf
Längd: 4h 36min
ISBN: 9789170537714
Lyssna på ljudboken En enda risk (lättläst) av Simona Ahrnstedt inom facklitteratur. Speltiden är 4 timmar och 36 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 4h 36min
- Vid 1,5×
- 3 h 4 min
- Vid 2×
- 2 h 18 min
- 30-minuterspass
- cirka 10
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp En enda risk (lättläst)?
En enda risk (lättläst) läses upp av Thomas Ekelöf.
Hur lång är ljudboken En enda risk (lättläst)?
Speltiden för En enda risk (lättläst) är 4 timmar och 36 minuter.
Var kan man lyssna på En enda risk (lättläst)?
En enda risk (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Thomas Ekelöf
- Speltid
- 4h 36min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789170537714