Ljudbokstoppen
En bur av guld (lättläst)

En bur av guld (lättläst) – ljudbok

Camilla Läckberg

Inläst av Viktoria Flodström

ISBN: 9789179710422

🎙 Mänsklig uppläsare Skönlitteratur

Lyssna på ljudboken En bur av guld (lättläst) av Camilla Läckberg inom skönlitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp En bur av guld (lättläst)?

En bur av guld (lättläst) läses upp av Viktoria Flodström.

Vilket förlag har gett ut En bur av guld (lättläst)?

Ljudboken En bur av guld (lättläst) är utgiven av Vilja förlag.

Var kan man lyssna på En bur av guld (lättläst)?

En bur av guld (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Viktoria Flodström
Kategori
Skönlitteratur
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
2020
ISBN
9789179710422