Emma (lättläst) – ljudbok
Jane AustenInläst av Thomas Ekelöf
Längd: 2h 34min
ISBN: 9789170537721
Lyssna på ljudboken Emma (lättläst) av Jane Austen inom facklitteratur. Speltiden är 2 timmar och 34 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 2h 34min
- Vid 1,5×
- 1 h 43 min
- Vid 2×
- 1 h 17 min
- 30-minuterspass
- cirka 6
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Emma (lättläst)?
Emma (lättläst) läses upp av Thomas Ekelöf.
Hur lång är ljudboken Emma (lättläst)?
Speltiden för Emma (lättläst) är 2 timmar och 34 minuter.
Var kan man lyssna på Emma (lättläst)?
Emma (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Thomas Ekelöf
- Speltid
- 2h 34min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789170537721
Fler ljudböcker av Jane Austen
Liknande ljudböcker
Persuasion
Jane Austen
The Watsons, Sanditon
Jane Austen
Northanger Abbey : Abridged
Jane Austen
Young Adult Classics – Pride and Prejudice
Jane Austen
Teenage Wit and Writings
Jane Austen
100 citat från Jane Austen
Jane Austen
Mansfield Park : Abridged
Jane Austen
Lady Susan: A Classic Epistolary Novel of Wit, Society, and Scandal
Jane Austen