Ljudbokstoppen
Drottningens juvelsmycke (lättläst) – omslag till ljudboken av Carl Jonas Love Almqvist

Drottningens juvelsmycke (lättläst) – ljudbok

Carl Jonas Love Almqvist

Inläst av Sari Eliasson

🎙 Mänsklig uppläsare Klassiker

”Drottningens juvelsmycke (lättläst)” är en ljudbok inom klassiker av Carl Jonas Love Almqvist. Inläsningen görs av Sari Eliasson. Den är utgiven av Vilja förlag 2026.

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

3 tjänster för den här ljudboken.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.

Uppläsare
Sari Eliasson
Kategori
Klassiker
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
2026
ISBN
9789179499808

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen