Dorian Grays porträtt (Lättläst) – ljudbok
Oscar Wilde
Inläst av Måns Westling
ISBN: 9789179495893
Lyssna på ljudboken Dorian Grays porträtt (Lättläst) av Oscar Wilde inom skönlitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Dorian Grays porträtt (Lättläst)?
Dorian Grays porträtt (Lättläst) läses upp av Måns Westling.
Var kan man lyssna på Dorian Grays porträtt (Lättläst)?
Dorian Grays porträtt (Lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Måns Westling
- Kategori
- Skönlitteratur
- ISBN
- 9789179495893
Fler ljudböcker av Oscar Wilde
Liknande ljudböcker
The Happy Prince. Fairy Tales
Oscar Wilde
The Portrait of Mr. W. H.
Oscar Wilde
The Selfish Giant
Oscar Wilde
Spöket på Canterville och ett par andra noveller
Oscar Wilde
Dorian Grays porträtt
Oscar Wilde
The Picture of Dorian Gray
Oscar Wilde
Children’s Stories by Oscar Wilde
Oscar Wilde
Spöket på Canterville & andra berättelser
Oscar Wilde