Döden och kärleken i Kumla (lättläst) – ljudbok
Håkan NesserInläst av Johan Svensson
Längd: 1h 59min
ISBN: 9789170533839
Lyssna på ljudboken Döden och kärleken i Kumla (lättläst) av Håkan Nesser inom deckare. Speltiden är 1 timmar och 59 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 1h 59min
- Vid 1,5×
- 1 h 19 min
- Vid 2×
- 1 h
- 30-minuterspass
- cirka 4
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Döden och kärleken i Kumla (lättläst)?
Döden och kärleken i Kumla (lättläst) läses upp av Johan Svensson.
Hur lång är ljudboken Döden och kärleken i Kumla (lättläst)?
Speltiden för Döden och kärleken i Kumla (lättläst) är 1 timmar och 59 minuter.
Var kan man lyssna på Döden och kärleken i Kumla (lättläst)?
Döden och kärleken i Kumla (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Johan Svensson
- Speltid
- 1h 59min
- Kategori
- Deckare
- ISBN
- 9789170533839