Det skvallrande hjärtat (lättläst) – ljudbok
Edgar Allan PoeInläst av Joakim Sædén
ISBN: 9789179497217
Lyssna på ljudboken Det skvallrande hjärtat (lättläst) av Edgar Allan Poe inom klassiker. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Det skvallrande hjärtat (lättläst)?
Det skvallrande hjärtat (lättläst) läses upp av Joakim Sædén.
Var kan man lyssna på Det skvallrande hjärtat (lättläst)?
Det skvallrande hjärtat (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Joakim Sædén
- Kategori
- Klassiker
- ISBN
- 9789179497217
Fler ljudböcker av Edgar Allan Poe
Liknande ljudböcker
Hop-Frog
Edgar Allan Poe
Select Stories of Edgar Allan Poe
Edgar Allan Poe
Thorns Of The Rose - Giuliano Reads Poe Echoes Of The Crypt
Edgar Allan Poe
Hop-Frog or The Eight Chained Orangutans (Unabridged)
Edgar Allan Poe
The Businessman (Unabridged)
Edgar Allan Poe
Untold Poe
Edgar Allan Poe
Complete Poems by Edgar Allan Poe
Edgar Allan Poe
The Black Cat (Unabridged)
Edgar Allan Poe