Det sista ljuset (lättläst) – ljudbok
Theodor KallifatidesInläst av Joakim Sædén
ISBN: 9789177236313
Lyssna på ljudboken Det sista ljuset (lättläst) av Theodor Kallifatides inom skönlitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Det sista ljuset (lättläst)?
Det sista ljuset (lättläst) läses upp av Joakim Sædén.
Var kan man lyssna på Det sista ljuset (lättläst)?
Det sista ljuset (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Joakim Sædén
- Kategori
- Skönlitteratur
- ISBN
- 9789177236313
Fler ljudböcker av Theodor Kallifatides
Liknande ljudböcker
Under baldakinen på Titania
Theodor Kallifatides
Brev till min dotter
Theodor Kallifatides
Det sista ljuset
Theodor Kallifatides
En kvinna att älska
Theodor Kallifatides
De sju timmarna i paradiset
Theodor Kallifatides
Bönder och herrar: en roman
Theodor Kallifatides
Plogen och svärdet
Theodor Kallifatides
Utlänningar
Theodor Kallifatides