Ljudbokstoppen
Det osynliga barnet (lättläst)

Det osynliga barnet (lättläst) – ljudbok

Tove Jansson

Inläst av Sari Eliasson

ISBN: 9789180778299

🎙 Mänsklig uppläsare Barn

Lyssna på ljudboken Det osynliga barnet (lättläst) av Tove Jansson inom barn. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

2 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Det osynliga barnet (lättläst)?

Det osynliga barnet (lättläst) läses upp av Sari Eliasson.

Var kan man lyssna på Det osynliga barnet (lättläst)?

Det osynliga barnet (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Sari Eliasson
Kategori
Barn
ISBN
9789180778299