Ljudbokstoppen
Den lilla sjöjungfrun (lättläst)

Den lilla sjöjungfrun (lättläst) – ljudbok

FRida Eriksson,H.C. Andersen

Inläst av Louise Löwenberg

ISBN: 9789179496579

🎙 Mänsklig uppläsare Skönlitteratur

Lyssna på ljudboken Den lilla sjöjungfrun (lättläst) av FRida Eriksson,H.C. Andersen inom skönlitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Den lilla sjöjungfrun (lättläst)?

Den lilla sjöjungfrun (lättläst) läses upp av Louise Löwenberg.

Var kan man lyssna på Den lilla sjöjungfrun (lättläst)?

Den lilla sjöjungfrun (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Louise Löwenberg
Kategori
Skönlitteratur
ISBN
9789179496579