Brott och straff (lättläst) – ljudbok
Fjodor DostojevskijInläst av Ingemar Nygren
Längd: 6h 16min
ISBN: 9789170531446
”Brott och straff (lättläst)” är en ljudbok inom klassiker av Fjodor Dostojevskij. Inläsningen görs av Ingemar Nygren och är 6 timmar och 16 minuter lång. Den är utgiven av LL-förlaget 2019.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
- Uppläsare
- Ingemar Nygren
- Speltid
- 6h 16min
- Kategori
- Klassiker
- Förlag
- LL-förlaget
- Utgiven
- 2019
- ISBN
- 9789170531446
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 6h 16min
- Vid 1,5×
- 4 h 11 min
- Vid 2×
- 3 h 8 min
- 30-minuterspass
- cirka 13
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.