Bättre koll på pengarna (lättläst) – ljudbok
Elin Helander
Inläst av Marika Bergström
Längd: 1h 12min
ISBN: 9789188993212
Lyssna på ljudboken Bättre koll på pengarna (lättläst) av Elin Helander inom facklitteratur. Speltiden är 1 timmar och 12 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 1h 12min
- Vid 1,5×
- 48 min
- Vid 2×
- 36 min
- 30-minuterspass
- cirka 3
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Bättre koll på pengarna (lättläst)?
Bättre koll på pengarna (lättläst) läses upp av Marika Bergström.
Hur lång är ljudboken Bättre koll på pengarna (lättläst)?
Speltiden för Bättre koll på pengarna (lättläst) är 1 timmar och 12 minuter.
Var kan man lyssna på Bättre koll på pengarna (lättläst)?
Bättre koll på pengarna (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Marika Bergström
- Speltid
- 1h 12min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993212