Bara dra (lättläst) – ljudbok
Ann-Helén LaestadiusInläst av Thomas Ekelöf
Längd: 2h 19min
ISBN: 9789170537677
Lyssna på ljudboken Bara dra (lättläst) av Ann-Helén Laestadius inom facklitteratur. Speltiden är 2 timmar och 19 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 2h 19min
- Vid 1,5×
- 1 h 33 min
- Vid 2×
- 1 h 10 min
- 30-minuterspass
- cirka 5
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Bara dra (lättläst)?
Bara dra (lättläst) läses upp av Thomas Ekelöf.
Hur lång är ljudboken Bara dra (lättläst)?
Speltiden för Bara dra (lättläst) är 2 timmar och 19 minuter.
Var kan man lyssna på Bara dra (lättläst)?
Bara dra (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Thomas Ekelöf
- Speltid
- 2h 19min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789170537677