Att jobba i Sverige (lättläst) – ljudbok
Charlotta Kåks Röshammar
Inläst av Malin Halland
Längd: 0h 56min
ISBN: 9789188993540
Lyssna på ljudboken Att jobba i Sverige (lättläst) av Charlotta Kåks Röshammar inom biografier. Speltiden är 56 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 56min
- Vid 1,5×
- 37 min
- Vid 2×
- 28 min
- 30-minuterspass
- cirka 2
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Att jobba i Sverige (lättläst)?
Att jobba i Sverige (lättläst) läses upp av Malin Halland.
Hur lång är ljudboken Att jobba i Sverige (lättläst)?
Speltiden för Att jobba i Sverige (lättläst) är 56 minuter.
Var kan man lyssna på Att jobba i Sverige (lättläst)?
Att jobba i Sverige (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Malin Halland
- Speltid
- 0h 56min
- Kategori
- Biografier
- ISBN
- 9789188993540
Liknande ljudböcker
Den utvalda flickan
Jenny Küttim
Han ägde mig
Leone Milton, Carola Jansson
Er pappas dubbelliv: En sann historia
Andrea Hunter
Gunillas man försvann: En sann historia
Gunilla Söderholm, Ulla-Lene Österholm
De hittade mig täckt i lera - min berättelse om hur jag överlevde tsunamin
Linnéa Vall
Min dotter och mordet i Vetlanda
Görgen Hellman
Inspärrad
Ann Cusack, Joe Cusack, Carol Minto
Fallet Eerika – barnamordet som skakade en hel nation
Vera Miettinen