Ljudbokstoppen
Årets semla (lättläst)

Årets semla (lättläst) – ljudbok

Moa Eriksson Sandberg

Inläst av Thomas Ekelöf

Längd: 0h 46min

ISBN: 9789170537929

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Årets semla (lättläst) av Moa Eriksson Sandberg inom facklitteratur. Speltiden är 46 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
0h 46min
Vid 1,5×
31 min
Vid 2×
23 min
30-minuterspass
cirka 2
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Årets semla (lättläst)?

Årets semla (lättläst) läses upp av Thomas Ekelöf.

Hur lång är ljudboken Årets semla (lättläst)?

Speltiden för Årets semla (lättläst) är 46 minuter.

Var kan man lyssna på Årets semla (lättläst)?

Årets semla (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Thomas Ekelöf
Speltid
0h 46min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170537929