Äntligen ihop (lättläst) – ljudbok
Thea Blixt
Inläst av Britt Börnehed
Längd: 0h 48min
ISBN: 9789188993007
Lyssna på ljudboken Äntligen ihop (lättläst) av Thea Blixt inom facklitteratur. Speltiden är 48 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 48min
- Vid 1,5×
- 32 min
- Vid 2×
- 24 min
- 30-minuterspass
- cirka 2
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Äntligen ihop (lättläst)?
Äntligen ihop (lättläst) läses upp av Britt Börnehed.
Hur lång är ljudboken Äntligen ihop (lättläst)?
Speltiden för Äntligen ihop (lättläst) är 48 minuter.
Vilken del i serien En egen pojkvän är Äntligen ihop (lättläst)?
Äntligen ihop (lättläst) är del 1 i serien En egen pojkvän.
Var kan man lyssna på Äntligen ihop (lättläst)?
Äntligen ihop (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Britt Börnehed
- Speltid
- 0h 48min
- Serie
- En egen pojkvän (del 1)
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993007