Anna Karenina (lättläst) – ljudbok
Leo TolstojInläst av Qina Hermansson
Längd: 3h 24min
ISBN: 9789170532412
”Anna Karenina (lättläst)” är en ljudbok inom facklitteratur av Leo Tolstoj. Inläsningen görs av Qina Hermansson och är 3 timmar och 24 minuter lång. Den är utgiven av LL-förlaget 2019.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
- Uppläsare
- Qina Hermansson
- Speltid
- 3h 24min
- Kategori
- Facklitteratur
- Förlag
- LL-förlaget
- Utgiven
- 2019
- ISBN
- 9789170532412
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 3h 24min
- Vid 1,5×
- 2 h 16 min
- Vid 2×
- 1 h 42 min
- 30-minuterspass
- cirka 7
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.