Anna, Hanna och Johanna (lättläst) – ljudbok
Marianne FredrikssonInläst av Carin Ödquist
Längd: 1h 48min
ISBN: 9789170531385
”Anna, Hanna och Johanna (lättläst)” är en ljudbok inom facklitteratur av Marianne Fredriksson. Inläsningen görs av Carin Ödquist och är 1 timmar och 48 minuter lång. Den är utgiven av LL-förlaget 2020.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
- Uppläsare
- Carin Ödquist
- Speltid
- 1h 48min
- Kategori
- Facklitteratur
- Förlag
- LL-förlaget
- Utgiven
- 2020
- ISBN
- 9789170531385
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 1h 48min
- Vid 1,5×
- 1 h 12 min
- Vid 2×
- 54 min
- 30-minuterspass
- cirka 4
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.