Ali Baba och de fyrtio rövarna (lättläst) – ljudbok
Abdul-Fattah Sabri
Inläst av Hanna Svensson Carlander
ISBN: 9789177237501
Lyssna på ljudboken Ali Baba och de fyrtio rövarna (lättläst) av Abdul-Fattah Sabri inom facklitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Ali Baba och de fyrtio rövarna (lättläst)?
Ali Baba och de fyrtio rövarna (lättläst) läses upp av Hanna Svensson Carlander.
Var kan man lyssna på Ali Baba och de fyrtio rövarna (lättläst)?
Ali Baba och de fyrtio rövarna (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Hanna Svensson Carlander
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789177237501