Ljudbokstoppen
1984 (lättläst)

1984 (lättläst) – ljudbok

George Orwell

ISBN: 9789179710484

Lyssna på ljudboken 1984 (lättläst) av George Orwell inom skönlitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Vi hittar den bara som e-bok hos Storytel, inte som ljudbok. Ingen av tjänsterna vi bevakar har en ljudboksversion just nu.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen
Kategori
Skönlitteratur
ISBN
9789179710484